fredags shopping!

bilder på det jag handlade när mamma och jag va i stan i fredags! ;D



Brun skinjacka!


örhängen ;D


stövlar som konstade 99kr!!!! :O dom har kostat 399! :O


lång blus typ eller vad det nu kallas! xD har en tunika unde så det ser kanske lite konstigt ut xD


2 nagelak, en kajal och klister grejor man kan sätta på naglarna! ;)


Glansiga leggins! :D


ett par salmins skor till innebandyn! (i lådan), ett par inlägg till skorna för stabilitet och ett par rosa strumpbyxor med svarta dödskallar på xD haha var bara tvungen att köpa dom när jag såg dom XD


GGGAAAAAA JAG AHR EN NU INNEBANDY KLUBBA OCKSÅ!!!!!! :D är så lycklig över den! :D Den är 10ggr hårdare en min gammla! :D Det är en slming! :D köpte den på Assist! där säljer dom BARA innebandy prylar fatta vad glad man blir när man går in där! xD


och en klocka! ;D

tror inte jag glömt något nu! ;)

//Sofia..♥


Kommentarer
Postat av: Eman

fina saker, nice med shopping! :D

2009-10-26 @ 00:48:20
Postat av: Sofia

JAAAA :D tack! ;D

2009-10-26 @ 08:08:44
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: annika

Men vad lite saker. ELLER INTE! haha Lotta skämmer bort dig mer än pappa skämmer bort mig :P HAHA

2009-10-26 @ 16:22:21
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0