Succé

hehe den här helgen va sååå jäkla sköööön!
jag vet inte om det beror på att man varit i HB sen i fredags eller om det beror på att det är temavecka nästa vecka!
Men en sak jag VET är att den va så bra så jag knappt kan skriva allt som hänt!

MEN nu ska jag försöka lite! ;)

Lördag: upp TIDIGT 06.30 tror jag det va eller tidigare! sen till HB och ha match med F99! ;) Och Godishalsbanden va succé tjejerna blev skiiit glada! :D Senare sitta i seket på F96 (?) match! haha Patrik frågade så snällt hur kan man säga nej? sen springa upp på lektaren för att träffa ens eget lag (F94) och ha sammling innan våran match! ;) På våran match stukade Carro handen, hoppas den är bättre till Innebandyskolan! :S och sen hem och ta POWERNAP! Den var välbehövlig efter den här dagen!

Söndag:......*tänker efter HÅRT hur den här dagen facktist började*....... först vaknade man 07.00 och åkte till HB där sat man i seket till P96 matchen som va när man kom dit! Sen var det ett hopp mellan matcherna så hallen blev tom så jag, Emelie och Carro spelade lite och tog bilder ;) sen äta på grillen efter det upp på läktaren och kolla på dam matchen som slutade 3-3! SKANDAL på slutet, efter helften av 3perioden kviterar bele barkaby först till 3-1 sen 3-2 och när det är en minut kvar för dom 3-3!!! :O Hur kan Duvbo TAPPA SÅÅÅÅ!? :O aja sen var det herr match! Asså Lunus (våran tränare) käft är ALLDRIG stängd! :O men han är rolig! xD Patrik också han säger åt sina tjejer att sno bollar xD  Men jag önskar jag kunde skriva allt Linus skämtade om men det är föööör mycket xD och det blir alldrig lika roligt när man bara skriver :/

här kommer lite bilder!


F99 match och piketröjan PÅ! :D


vi spelar lite!


Emelie! :D


Carro! :D och sin stukade hand! :/



haha jag är bästa fotografen ju xD


Emelie och jag hamnar som vanligt tillslit på golvet i en hög XD
när vi fajtas om bollen! xD


haha Emelie får stå på tå xD


OBS! man bör ej somma på våra fejs xD


haha vi ska fan tävla om ALLT XD till och med att komma först att ta på sig jakan xD


Damerna i Time out! ;)


bild från herr matchen! ;) Han som piken perar på ÄR SÅ JÄKLA LIIIIIK ZLATAN så det är inte SANNT!!! :O första gången jag såg honnom trodde jag fan det var han XD


Martin i målet! Han fick fan göra ALLT åt Duvbo! :O 


STEKARN x'''''D haha bara dom som satt i våran grupp på lektaren som fattar det roliga med honnom xD


HAHAHAHHAHAH avslutar med den BÄSA bilden på heladagen x''''D det är våran tränare Linus XD haha jag skojade förut när jag skrev att jag va bästa fotografen för det är fan Emelie som tog den här x''D 
Men i det här läget tror jag VÄRKLIGEN att "En bild säger mer en 1000 ord" x''''''D

//Sofia...;)

 


Kommentarer
Postat av: annika

verkar som en super helg =D

2009-10-18 @ 20:08:53
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: SADAF

HAHAHAHHAHAHAHHA XD

2009-10-19 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0