the student has become the master!

Har sovit mindre en 4 timmar inatt för jag hadde fucking jävla BAJS boksamtal idag! Och jag hadde inte läst klart boken! och kl.02.00 låg jag i soffan och jag ba: NEJ nu fan skiter jag i det här!!!!! :@

även fast jag inte läst kalrt boken så la jag ner! Och jag somnade i soffan en låååång tid efter sen så vaknade jag hela tiden för att det va några bajsungar som skrek ute på gatan! :@

MEN det ROLIGA med det här och kanske det OTROLIGA!! :P Är att jag fick vg på boksamtalet!!! VG!!!! Och jag hadde inte änns läst klart boken! x''D Det känns som om det är ett moment att säga: the student has become the master! xD

jag känner mig jävligt grymmmm just nu XD

//Sofia...


Kommentarer
Postat av: Eman

du borde verkligen känna dig grym, jätteduktigt ju! :)

2009-10-12 @ 22:01:28
Postat av: Sofia

hahah I knooooowww! :P

2009-10-13 @ 12:52:33
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Annika

Men grattis att du fick vg :P vad har du som betyg i svenska (hela ämnet)

2009-10-13 @ 16:24:27
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0