Badminton!

hehe här är lite bilder fårn helgen när jag, Sadaf, Rediane och Carro va med på Martina, Moa och Issas Badminton träning :P Det va skit kul vi måste göra omd et någon gång! :D <33


längst bort i bilden: Moa och Carro!
Längst fram i bilden: jag och rediane!



längst bort i bilden: jag!
längst fram i bilden: Moa och Rediane!


längst bort i bilden: Martina!
längst fram i bilden: Sadaf!


haha suddig bild på mig när jag "skjuter" eller vad det nu heter i badminton *innebandy tjej*


länsst bort: Rediane!
längst fram: Issa!
I kanten: jag!


och till sist jag i min nya tränare piketröja XD (stavning)

haha jusdet här komemr en bild från när jag sov hoss sadaf och vi dansade rund i våra pengarskynken XD


//Sofia


Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder. Du får utmana mig någpn gång på badminton ;P jag kommer vinna (eftersom jag går på badminton)



KRam

2009-09-28 @ 23:25:02
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0