Eman och Sofia på MSN

Fia...säger: men ska jag ha uppklippt?

Eman säger: ja tror det skulle bli jättefint på dig

Fia... säger: okey haha då får jag ÄNU tjockare hår och det ska typ vara i etapper där fran och rundat där back? eller?

Eman säger: haha prata inte med mig om tjockt hår för där tar jag priset haha

Fia... säger: hahahahah okey

Eman säger: vilken press, jag vet inte haha

Fia... säger: hahahahahah okey, JAAAA ALLT hänger på DIG nu EEEEMMMAAANNNNN!

Eman säger: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! jag slutar!

Fia... säger: hahahahah sluta??? you can´t get out NOW!!! MOahhahahahahhahahahha! *evil face*'

Eman säger: you can't make me, I quit! *scared face*

Fia... säger: ha ha ha BUT where are you suposed tooo gooo? There is NOOO way out hunny you are stuck!

Eman säger: you are scaring me, stop it!!

Fia... säger: haha gooood!


Kommentarer
Postat av: Eman

HAHAHAHAH xD dör av garv, haha det där är vår vardag på msn x)

2009-09-29 @ 22:29:18
Postat av: Eman

HAHAHAHAH xD dör av garv, haha det där är vår vardag på msn x)

2009-09-29 @ 22:30:04
Postat av: Annika

Haha!



sv. Men jag har inte STÖRRE ringar :P

2009-09-29 @ 22:31:24
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0