först mötet! ;)

Idag va der orientering i skolan, den gruppen jag va med i blev godkännda men det va fan nästan precis känndes det som xD
men men det är inte kul att höra om hur det gått när någon orienterat....
Så istället tänker jag säga att idag har jag varit på min första ledarträff någonsin! :D
första mötet EVER sens man blivit tränare! :D
och det va....hemmm....interesant xD
t.ex Linus pratade men inte som han brukar prata och han tyckte att när han fick frågor om 94 laget skulle VI (jag, Carro och Emelie) svara på dom! :S xD
Och partik kom försent och som vanligt SÅ FORT han ser mig, carro och emelie börjar han garva och leeeee så in i helvete XD
och då kan inte jag heller hålla tillbacka ett smile xD
jävla patrik som får oss/mig att le!

hörde en bra version av Lady gagas paparazzi idag! :D
här komemr den! ;)


//Sofia...;)


Kommentarer
Postat av: Eman

HATA ORIENTERING HAHAHA! xD

2009-09-29 @ 21:50:31
Postat av: Annika

haha vad nice. Orientering är ju jätte roligt.



fortsätt skratta det gör ens dag =D

2009-09-29 @ 22:33:08
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0