höger och vänster

haha idag på msn sa carro så här: jag har kollat på lite bilder på oss nu... och jag står till vänster på nästan alla bilder xD

Och kollade på lite bilder sen och det är fan sannt jag tror jag har EN bild där vi inte står hon till vänster och jag till höger! :O

kolla:














 <---vi i mitten

Det får räcka med dom, men det är fan lite läskit asså! :O




P.S .......Eman är bäst........ (hon har en pistol vid mitt huve och hon tvingar mig säga det*rädd*)

//Sofia...


Kommentarer
Postat av: Eman

HAHA, nu är Eman glad :D

2009-09-18 @ 17:08:18
Postat av: Sofia

haha tänkte nästan det Eman.... xD

2009-09-18 @ 17:16:51
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Eman

bra, tänk alltid på Eman hihi :)

2009-09-18 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0