inga snabba vänningar här inte!

okey ska lägga utt video på vad vi gjorde på NO labben i går lite senare typ! ;)

först det här:
igår på träningen körde vi i SL-hallen och gålvet va SÅÅÅÅÅ HAAAALLLLLTTT asså jag gled runt helatidenn och kunde inte göra snabba vänningar! :S
jag sööööög värkligen igår xD
sen så kom det ner 4tjejer som ska typ "provspela" på måndag tror jag! :D det kommer bli kul! ;)

I MÅNDAGS va det STADIUM dag typ för Duvbo IK mellan 17.00-20.00, alltså om man köppte något och sa "duvbo" så gick 10% (tror jag) till Duvbo IK! ;) Jag, Carro och Lindholm åkte dit jag köppte en ny vattenflaska! :D


hell YEAH hadde LP svettband på min i måndags och LP T-shirt också då men fottade inte den xD


fick örhängen med OKEY tidningen igår! ;)

//Sofia...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0