Min senaste födelsedag xD


hahahahaha kommer ALDRIG glömma när ni kidnappade mig i en prinsessklänning när ni hadde årdnat överaskningsfest till mig xD <3
 Och ni hadde klätt ut er till maffia XD
"fat jojo"

haha och jag som va så arg för att det inte va någon träning så va det ändå!
Bara det att Carro, antar jag, hadde sagt åt tränarna att säga till mig att det inte va någon träning xD
TUR de för annars hadde jag gått på träningen xD
fan va kul det va <33
Ändå om jag igentligen inte ville ha någon fest på min födelsedag XD


en del av maffian xD<3

//Sofia....♥


Kommentarer
Postat av: Annika

fan vad rolig ide. verkar varit skit roligt.

2009-09-22 @ 21:38:51
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: SADAF

HAHAHHAHHAHA XD OMG!!!!!!!!!!!!1 till annika JAG KOM PÅ DET!!!!!!!!!1 :D

2009-09-23 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0