*PANIK*

har varit i hallonbergshallen idag från kl: 10.00 - 14.30!
Jag, Carro och Emelie satt i secet!
Vi fick PANIK första matchen när Björn kom men protokollet och hadde inte fylt i numrena på sina spelare! :O och han ba: ni kan vell fylla i!
jag ba: WTF?
Det är ju lixom han som skulle göra det och dommaren blev skit sur!
och sen så fick alla panik!
sen så hem och plugga NO men som alltid så fastnar INGET!
så nu har man panik för det okcså! :O 
och sen så har jag fixat mina naglar! :D <33
och vissa blev skit fula och jag fick panik när jag va klar och så fastnade en nagel i tangentbordet äre jag skulle skriva det här och all färg blev kladdig och jag fick panik!
kommer kanske bild på naglarna imorgon eller någon annan dag! ;)
//Sofia...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0