The shit!

Idag va det INNEBANDY i Hallonbergshallen sån va "the shit" XD <33

Jag va i den där hallen från 07.30 till.....DUM DUM DUM DUM 20.30!!!!!!!!!!!! :O :D <33 men en 12 timmar! först va det match 08.00! sen så ahr jag, Carro och Lindholm suttit i secet och vi ahr hafft så jävla KUL XD Specielt när Våran Tränare Linus skulle prata i mikrofonen! XD Och när alla hadde gårr och han fick prata hur mycket han ville i den XD 

Gittan, jag, carro och lindholm sitter på mitten av golvert i hallen, Martin (hallansvarig) är och typ fixar något och Linus trår framför oss och pratar med typ högsta volym på miken:

Linus: Martin, lägg ner k-pisten! (ni vet som om han typ va polisen och Martin skulle råna någon XD )

några sek senare:

Linus *viskar*: ...skjuuuuuut......

hahahah han ville typ att MArtin skulle sjutan någon av oss XD

haha lite innan det av Martin på lektaren och då sa Lunus så här i miken:

Linus: MARTIN, *viskar* maaaartin det är någon backom dig.....han är stoooor....han ser inte snäll ut martin....


haha sen va det typ heeet jälva tyst och lunus ba: *viskar* halååååååå......är det någon där......jag är så ensaaaaam...... 

vi fick medaljer av Maritn för att vi va så ducktiga och ställde upp och satt i skretariatet XD

det hände säkert 1miljon andra grejer ocskå men nu är ja såååå trött så jag orkar inte skriva om det XD

//Sofia....xD


Kommentarer
Postat av: Annika

verkar som en super dag. =D

2009-09-07 @ 00:26:19
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Eman

att ni orkade vara kvar så länge :O

2009-09-08 @ 17:10:01
Postat av: Sofia

Jag kunnde LÄTT ha stannat i över 12 timmar till! Jag ville inte gå hem XD<33

2009-09-08 @ 17:23:28
URL: http://xunttledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0