Kompisar och Ex kompisar...

jag har varit sjuk hela helgen! yeeeeeeey, NOT! >__<''

Igår va jag uppe till 2 på natten och läste en bok som vi ska typ redovisa om på engelskan jag låg på sida 30 när jag började typ runt 18.00 och läste ut hela 02.00 det va typ 167 sidor... XD
Men till mitt försvar kollade jag på TV medans jag läste då det är typ derför det tog sån tid! Men den va bra den heter "the baby-sitter"
och den skulle typ va läskig och i början
jag ba: WTF? Det här är inte läskit! men när det typ va 40 sidor kvar bajsade jag nästan på mig för jag satt i vardagsrumer helt ensam och det va mörkt och helt jävla knäpptyst! Och i boken ringde mördaren till offret och ba viskade: Are you alone? Don´t worry company is comming....
och precis DÅ typ kom det en brand bil utanför där vi bor och det läs som om det va en telefon som ringde! :O (någon som fattar? haha ingen typ XD )




MEN idag har jag bara typ skrivit på min svenska uppgift som ska in nästa vecka! Och det av typ att vi skulle skriva en krönika om våra nio år i skolan! Och jag tror jag började gråta 5-6 ggr medans jag skrev det för jag skrev typ om min kompisar och EX kompisar!
(va fan är det med mig på sistånde börjar jag gråta hela tiden :S)
Och en gång började jag gråta mitt i en mening, då sprang jag till toan och tårkade tårarna och medans jag gjorde det hadde jag glömt varför det va jag började gråta så när jag skulle fortsätta skriva och lästa var jag var började jag gråta igen! :'O

och våran fröken ba: asså ni måste ju onte skriva om värsta känslosamma saken!

och vad gör jag? Jo just det hon sa att vi inte sklle göra! :O Hoppas jag får MVG pro grund av det! XD Carro tyckte jag skulle säga att jag började gråta medans jag skrev det, hon tror jag får MVG om jag gör det! XD Ska jag göra det?

hahah LOL jag vågar endå inte!

//Sofia....<3


Kommentarer
Postat av: Eman

först och främst måste jag bara säga " hahahaha du skriver det här inlägget pga att jag sa det" haha nu har jag det avklarat.



du kommer typ lätt få MVG, den var ju verkligen jättebra. haha och jag håller med carro, skriv att du grät :)

btw krya på dig gumman <3

2009-09-13 @ 22:36:20
Postat av: Sofia

hahahahah förs och främst xD du tvinga fan mig XD



hahahah men jag vågar inte för då kommer jag börja gråta fan XD

tack <3

2009-09-13 @ 22:51:31
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Annika

hihi skriv att du grät tror på det med :P men du jag har kommit på varför du grinnar jämt det är för att du är gravid då blir man så dära känslosamm =D (eller har jag fel?) Krya på dig i alla fal. och boken verkar läskig i alla fal om jag hade suttit och läst själv i ett tyst rum :P hihi

2009-09-13 @ 23:55:26
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: SADAF

OMG!!!!!!!!!!!! jag har också läst the baby sitter... ar du läst ut cden?

2009-09-15 @ 18:38:25
Postat av: Sofia

JA jag läste ju ut den i lördags! ;) men vadå läser du den NU på engelskan???? :*

2009-09-15 @ 22:17:05
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0