mobil bilder! :P

här är lite mobil bilder!

när jag och Linn va ute med hennes hund!


det här gjorde jag med den här bilden när jag va sjuk och hadde tråkigt!


tog ego bilder när jag väntade utanför Carros och Co svenska!


Det här är vad jag gjorde på den här NO lektionen....ritade på bordet!


HB på dam match!


Den här bilden tog jag för att bevisa för Vickan att hon har FEL om att Max ligger ute i kista C!


och nu kommer det massa bilder från matsalen idag! ;D goood we love matsalen!



hahhaha fan va långt hår Sadaf har fått xD

och en sista på mig och carro! ;)



//Sofia...<3


Kommentarer
Postat av: SADAF

Bästa inlägget ever :D



BARA FÖR ATT DET ÄR BILDER PÅ MIG :D

2010-02-06 @ 11:57:01
Postat av: Sofia

haha allllways xD

2010-02-06 @ 12:23:16
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Carro

Sofia, What tha F? :D

2010-02-07 @ 17:21:43
Postat av: Sofia

hahah Carro xD

2010-02-07 @ 19:45:22
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0