Ni suger på & kommentera!

Jag & Sofia pratade om bloggen för några dagar sedan & vet ni vad, ni SUGER på & kommentera, ni kommenterar nästan aldrig & när ni kommenterar så är det på en jäätte tråkig inlägg! HAha, liksom et skulle ha varit ok om vi hade 4 personer som kollade på vårt blogg, men just det att det är 50-70 som kollar & sen på kommentarfältet så ser man 0 eller 2. Kommentera mera, så uppdaterar vi mera!
Här är lite roligare bilder, ni kanske kommenterar då..?!



Klassiker... PRutt face...

Blev challenged för 1 år sen, att jag skulle gå runt i skolan med en mustach.. Haha, in your face!
Moa garvar alltid åt denna bild kanske för att jag ser ut som en drogaddict eller för att jag är för lat för och ta upp simple plan "lakan" och värma mig med.
HAHHA STOR RÖV! Tro mig jag har inte en såååååå stor röv.
Pyramid á la Sadaf!

Mums! Grädde i näsan!
Mr ali baba?

No Iam Mr. alibaba!

Natthanan *POSE* Sadaf *diiiiie*



Kommentarer
Postat av: sara

hahhahahaha!

2010-02-13 @ 20:37:36
URL: http://saraa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mr. Alibaba HAHAHAH jag kommer ihåg that guy xD <3

2010-02-14 @ 18:58:50
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0