OS

inte mycket uppdatering här!
mäst pågrund av OS! :D jag kommer fan gråta när OS e slut!!! :'(
men det är ju fan något extra specielt att sitta några stycken i en soffa och bara skrika åt TVn: KÖÖÖÖR DÅ FÖR FAN!!!
eller: NEJ NEJ NEEEEEJ!!!!! VA FAN HÅLLER DU PÅ MED?!!
och sen att vara så nervös så man inte vet om man ska stå eller sitta!

men för dom som inte vet så har vi hitils tagit 3 guld och ett brons! :D HEJA SVERIGE!
Jag RÄCKNAR med ett guld i Dam curling med! :O
Men herrarna kämpar på bra med! Synd bara att jag tror dom fick stryck av Canada men vad ska man säga? Det är ju Canada! ;)

Men men skid åkningen för sverige har jå gått både upp och ned, tuvär mäst ner är jag rädd för! för vi har ju tagit 2 guld och 1 brons i skidåkning av olika slag! Men vi har också sumpas skit bra skanser till medalj och kört fel (klantskalle), KRSCHAT (Anja), nästan dött av utmattning (vilken rysare) OSV!

här kommer en lenk
 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=128861&a=1896706&lid=puff_1896669&lpos=extra_0
till Anjas 60 meters fall! Det va fan skit läskigt men först blev bara min familj skit FÖRBANNADE på henne för hon åkte ju mot en silver medalj så krachar hon! :O men när vi såg att hon inte rörde sig eller reste sig upp så tyckte vi synd om henne och ba shit! :S

//Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0