Dålig uppdatering!!

Lite uppdate...

På måndag så gick jag till karolinska, hade en tid hos en ortoped?! Aja han sa nånting om att mitt knä var ur led eller ur en skål?! haha, jag fattade inte riktig men en sak fattade jag loud & clear, det var att jag kanske behövde bli opererad!!!! Jag som hatar blod, nålar, sprutor & nu ska jag kanske få en FET spruta & somna medans dom kör en j*vla kamera i mitt knä? Sh*t, jag kommer inte & klara det.


På tisdag så hade jag fortfarande panik & kunde inte säga nåt, eller äta nåt... & mådde helt enkelt piss. Men jag ska fortfarande inte överdriva för att doktorn sa ju att OM det BEHÖVDES då skulle han operera annars så skulle jag bli helt OK! Jag får väl hålla tummarna!

Men igår så åkte vi till mc donalds & mammas pojkvän köpte chicken mc'nuggets men jag åt bara två, sen mådde jag bara illa. Så nu ska jag äta chicken nuggets till min glamourösa Frukost. Sofia ska komma över idag, då mår jag kanske lite bättre.



VARNING!

Kommentarer
Postat av: Sofia

naw <3 emn kan dom inte ge dig en sån där mask med gas om dom ska operera, eftersom du är så rädd! :O ;)

2010-01-28 @ 17:52:17
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0