2010 here goes nothing!

har typ inte hänt så mycket dom senaste dagarna...har bara hafft första dagen i skolan sen jul lovet, sprängt en degel och sadaf har legat på sjukhus....no big deal lixom....det händer ju VARJE dag ni vet! 

förs och främst måste jag bara säga
(om jag inte redan har sagt det?)
att 2010 kommer suga så jävla hårt!
och jag menar inte "hey det kommer och suga som man säger varje år"
jag menar det kommer och S U G A! asså på ricktigt, det har redan börjat ni vet! allt börjar ju med att mamma hamnade på sjukhus! och okey okey ni tänker säkert
"med det va ju precis innan 2010"
och svar: JA, jag vet!
men vem som hälst fattar ju att det inte kan bli så här: 2010 *DIREKT* allt dåligt!
det börjar du litte smått i övergången! för precis innan 2010 klagade jag helatiden på att allt va så jävla jobbigt och sög och va skit!
Och nu när det blivit 2010 kan jag inte sova på nätterna jag har ont i huvet ont i magen, och jag är SUPER otränad! :'O
och fler dåliga saker 2010: sadaf åker in på sjukhus (lixom varför just 2010?), gymnasie val, byta skola, nationella prov, läxa första dagen i skolan, jag och emelie slutar sent på onsdagar så det kommer bli KAOS att komma till 99 träningarna! Förlust första 99 matchen, kunde inte va med på första 94 träningen, jag har fått en kram av en full Basse (lixom usch) och som priken över i halkade jag på väg hem från skolan! :@
och TRO mig jag kan komma på fler grejer men jag orkar inte skriva mer om detta!

soooo.....FÖRSTA DAGEN I SKOLAN....It goes a litle something like this:

1. upprop och vi får ett shema som dom knappt har endrat och om de har de e det till det sämmre som då ex. att sluta senare på onsdagar! Sen får vi reda på att vi har vanliga lektioner från kl:10.00! :O lixom wooooot alla trodde vi skulle ha halvdag!

2. Engelska- först av allt VA FAN ENGELSKA FÖRSTA LEKTIONEN PÅ ÅRET! aja det FINNS facktist värre! men så får vi en LÄXA där vi har inte varit i skolan i en 2 timmar och vi har fått en lexa! :'O

3. SO- den hadde varit så jävla prefekt om halla bara hadde hållit käften! :@ något som kunde ha gått på 10 min tog lixom 30! (mer eller mindre)

4. LUNCH- efterlängtade sak! En ny kock har kommigt sadaf kommer bli helt lyrisk när hon får se honnom han ser ricktigt proffsig ut! ;) 

5.Svenska- Som vanligt är det en av dom skönaske lektionerna har jag bestämt nu när jag har höjt mitt G till VG! ;) men idag va jag helt slut så även om jag kunde och fattade allt så räckte jag inte upp handen för ajg orkade inte så Hanna drog även mig över linjen av dom som inte hängde med i Novellen! (även om jag gjorde det...bitch....)

6. NO-labb- hemmm vad ska man säga....vi skulle ha en degel (en mini bägare i porslin) med något pulver i över en brännare sen så skulle man läta den svalna och hälla i BOT och vatten och kolla vad som hände...men vi kom inte ricktigt så långt...det va jag och två till i gruppen och vi hadde lixom missat delen att man skulle låta den svalna innan man hälde i BTO och kallt vatten så när vi hälde i BTO så blev det en låga i degeln och sen hälde jag på vattnet och så sa det *PANG* eller så va det med av ett *kabom* och så var det porslins bitar överallt! :S

efter att den sprängts så kom Daniel(läraren och ba: jaha det här va vell inge så bra...men hur varm ät bärnnaren?
Berrin: *bla bla säger något jag inte hörde*
Daniel: ja och när ni hälde i BTO får ni en låga där i på 900grader, och sen häller ni i KALLT vatten! :O VAd tror ni händer? jo den sprängs så klart!  

7. och sen halkade jag....



Och till sist till det jag sa om sadaf och sjukhus! för någon dag sen fick jag sms av sadaf att hon låt på sjukhus och trodde att hon hadde brutit benet! och jag fick panik och ringde 1000ggr tills hon svarade! ;) Och hon berättade att hon skulle planka på T-banan och så sa det typ *knak* i hennes knä och så föll hon! hennes mamma ringde ambulans och hon hamnade på sjukhus! Men son tur va va inget brutet! men något hadde gått av i knät o.s.v så hon ska gå på kryckor i 2-3 veckor sen ska hon tillbacka till sjukhuset och kolla om det blivit bättre! 

men haha jag tyckte det va lite lustigt (med det menar jag att jag dog av garv) att hon skulle PLANKA och så bröt hon nästan benet xD Just när man behöver det som mäst! (om det kommer en vackt alltså) "somliga straffar gud medsamma" 



//Sofia 


Kommentarer
Postat av: Annika strömstedt

Men oj. Hoppas att något bra snart händer!!!! KRam... Krya på dig Sadaf

2010-01-14 @ 17:34:56
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0