Fight club

jag kom på att Fight club är fan en skiiit bra film om man tänker efter! (eller det kanske bara är JAG som måste tänka efter för att förstå det!) nu var det ett tag sen jag såg den nu, men om jag kommer ihåg rätt så är den ju helt AWESOME! :D

OBS nu förstör jag för alla som inte sätt den!!!!
Lixom hela filmen handlar om dom här två killarna där en av dom är huvudpersonen! Också så PRECIS i slutet så visar det sig att den ena är huvudpersonens FANTASI (asså typ låtsaskompis) men han har själv inte vetat det! lixom OMG vilken TWIST! Och sakerna som låtsas killen (Brad Pitt) har gjort är det han själv som har gjort! :O



Asså tänk helatiden att Tyler(Brad Pitt) inte finns där!
Det är han till höger som gör allt som tyler gör! :O



//sofia...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0