svenska låtar

satt framför datan och lyssnade på musik så fick jag den här tanken "finns det några bra låtar som är på svenska?" jag tänkte så det knakade så kom jag på att de här är ganska bra! för i vanliga fall lyssnar jag ALDRIG på svenska låtar! :S


haha ja det första jag kom på va disney! xD
svenska versionen av "a whole new world"


ch sen fortsatte jag på peret jöback temat!
"stockholm i natt"
lixom jag menar det är ju STOCKHOLM! :P


och sen tänkte jag så här: Peter hemmm...det låter nästan son patrik!
och då kom jag och tänka på patrik Isaksson och den här låten, som vi har sjungit hemma hoss Moa på singstar ett flertal gånger! och den är vell ganska bra!


Och från den låten kunde man typ klicka sig vidare till den här!
och hon sjunger den så gulligt!
därför är den typ bra XD


Och efter det tog det en liten stund sen så började jag tänka på våra overaller på innebandyn och jag ba: FÖRBANNADE MARTIN SOM ÄR SJUK, hämta våra overaller för fan!
och jag ba: hemmm...martin....Martin MARTIN...MARTIN STENMARK!!!!
och då tänkte jaag på den här låten för den är så sjuk på något sätt xD

haha men SNÄLLA hjälp mig det måste finnas bra/bättre svenska låtar!!!????


Kommentarer
Postat av: Eman

nej svenska låtar suger! men den första från disney är bäst haha :p

2010-01-28 @ 20:35:05
URL: http://aplaceofwords.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet en JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTE bra låt den heter...



ONT DET GÖR ONT!!!

bara för att jag är bäs på isngstar :D

2010-02-06 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0