Legend.... *wait for it* ......dary

Älskar den här bilden Sadaf ser så liten och söt ut xD
tror det va förra vintern utanför skolan på en snökulle! ;D




haha kommer ihåg när den här bilden togs också! i trappan i skolan som hastigast och innan hadde vi typ försökt ta 1000 bilder och ingen blev bra xD




hahahhahahah Martinas och mitt rosa praty xD


3 utav dom finaste killlllarna i hela världen! <3 <3



haha den här bilden får våran skola att se ut som ett fängelse....VILKET DET ÄR! :O



haha DM finalen fan va kul det va och Linus som va hes efter bara första perioden! Vi sitter på fämte raden nerifrån tror jag någon som ser mig, Carro och emelie...?


//Sofia....<3


Kommentarer
Postat av: Annika strömstedt

Ser er!!!! haha fina bilder

2010-03-06 @ 12:56:30
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag ser er i mitten, på sjätte raden nerifrån. :D

2010-03-15 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0