GO TURKEY!

okey alla skämt åt sidan nu! här har vi dom bästa låtarna i årets tävling!

1.
turkiet, det är den här låten jag hoppas vinner!!! den är fan SKIT bra!
lite Linkin park stil med DJ grejen och allt!


2.
Greklands låtan varje år oavsett om dom är bra eller dåliga är dom skit härliga XD



3.
Och sen ahr vi Azerbaijan! eller lilllll sverige som jag vill kalla dom! som jag sa i torsdags "Azerbaijan är ju bara ett land som sverige har hittat på för att få med ett till bidrag" men jag vet inte varför med jag tänker på sadaf när jag ser det här! XD hon heter ju Safura det är ju iallafall lika många stavelser dom i Sadaf x)




sen så finns det ju jätte många BRA låtar med också men dom är är de bästa tror jag!!! ^^  HEJA TURKIET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0