"OH CANADA"!


Igår kväll var det Sverige-Kanada hocky på tv sverige vann med 3-1 så sadaf och jag hadde mycket att prata om idag på måndag morgon! XD loxom wooooot sverige van!! XD

men allt detta fick mig att tänka på OS! (hihi) och det jag värkligen tog med mig från OS var det sista stora som skädde! KANADA vann OS guldet i hocky! det var värkligen spännande!

kolla bara vilken underbar syn! Glada Kanadensare XD en asssss glad Sidny Crossby som fick göra det avgörande målet! För det avgjordes ju på "sudden death" (kan det bli med spännande en så)





                         hehe här är några andra glada Kanadensare när målet gjordes! :D
                                                     Påminner mig lite om min familj XD




hahahha håller med den här killen XD 





//sofia....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0