sämst...

HAHAHAHA asså det här är värkligen det sämsta jag sett på länge tror jag!

jag kollade igenom manna gammmla låtar från "melodifestivalen" typ (fråga inte varför) och så råkade jag komma över det här klippet som är ett av greklands bidrag något år!
Och faaaan va DÅLIGT det här är! :O
Kolla bara vad cooool han tror han är i hela videon och han är typ värsta tönten! :S och 0:33-0:40 går han värkligen loss asså XD vad fan ÄR det där! tycker han det är snyggt eller?

Och en sak till asså den där 12årige pojken han snodde den där skjortan av vill gärna ha den tillbacka! :S




och tydligen har han varit med en gång till!! har grekland värkligen sååååå lite artister att dom måste skika den här snubben 2ggr!!!?? och han värkar känna skig lika cool den här gången...och om han är med någon mer gån i framtiden får han FAN ta och köpa sig en egen tröja och låta barnavdelningen vara! :O det är skrattretande! 


haha vid 2:25 *spank spank*


Kommentarer
Postat av: Annika strömstedt

Jag tyckte låten (andra) var riktigt bra men själva numret var väl inte det bästa :P första fungerar inte,

2010-05-11 @ 20:59:44
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: sadaf

HAHHAHHAHA XD dööööör HAHAHHAH XD sofia XD

2010-05-14 @ 10:27:44
Postat av: Sofia

Haha ja andra låten fastnar lätt på järnan! HAHA XD

2010-05-14 @ 11:44:49
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0