det heter "soul" inte "sooooo....."

okey jag måste ta en stund och prata om eurovision 2010! och det är endast för att jag har sågar grekland föredetta bidrag!! Så GISSSSSA vilket bidrag jag tycker är ett av de bästa iår!!!

Jo....GREKLAND! :D Dom har värkligen gjort bättre ifån sig iår! ^^ men man känner fortfarnade att det kommer ifrån grekand XD  "OPA"





ett annat bra bidrag är från FYR Macedonia! även om framträdandet i semifinal 1 vad lite barnförbjudet (men bara lite) xD tyvär åkte de ut då, men det är fortfarande en bra låt!! :D




hahah men inget går up mot Vitrysslands bidrag xD Der SKA vara typ värsta vackert och så!
MEN är det bara jag som där av garv?
För jag tycker alla förutom han med skägget (och han är säkert inte ens från vitryssland) måste gå en engelska kurs...ibland tror man att man fattar vad dom sjunger så ba.....neeeej! det som är så irriterande är att dom NÄSTAN sjunger på ren engelska...det är såååå nära, dom är NÄSTAN där! 
förstår ni vad jag menar?
Och hon i mitten är ju så ful så man spyr, för hon ser så falsk ut!!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0